Himlen Faller

Älskar verkligen denna låt med Praetorian Platoon. Medlemmar från The Kristet Utseende vars kanske lite mer seriösa sidoprojekt jag inte tror är så verksamt längre. Lyssnar på den om och om igen, ska äta frukost nu och sen städa.

http://grooveshark.com/#/s/04+Himlen+Faller/4mjD33

- Himlen Faller -

"Jag fuktar mina läppar
i daggen av din rena lust
en evig törst
jag andas in din frihet
som doften av ett sommarregn
stanna kvar

Jag åtrår och förundras
i dina ådror bor ett hav
en evighet
jag fuktar mina läppar
i ditt vattenfall av andetag
stanna kvar

Himlen faller mot din nakna hud
leviterar mig upp i ditt ljus
innan allt tar slut
himlen faller och
världens suddas ut
det finns ingen början inget slut

Jag sluter mina ögon
förenas i vår solnedgång
i oändlighet
jag fuktar mina läppar
i ditt vattenfall av andetag
stanna kvar"

En annan låt:

Skön elektromusik, synd på ljudet på denna version bara.
http://www.youtube.com/watch?v=gvq1tl1Q6us

Snake River Conspiracy - Love song

"Whenever I'm alone with you 
You make me feel like I am home again 
Whenever I'm alone with you 
You make me feel like I am whole again 

Whenever I'm alone with you 
You make me feel like I am young again 
Whenever I'm alone with you 
You make me feel like I am fun again 

However far away I will always love you 
However long I stay I will always love you 
Whatever words I say I will always love you 
I will always love you 

Whenever I'm alone with you 
You make me feel like I am free again 
Whenever I'm alone with you 
You make me feel like I am clean again 

However far away I will always love you 
However long I stay I will always love you 
Whatever words I say I will always love you 
I will always love you
I will always love you
I will always love you

I will love you
I will make you
I will take you
I will, fuck you

Aah aah aah aah
Aah aah aah
Aah aah aah aah
Aah aah aah

Always love you, always you
Always love you
"

Kommentarer
Postat av: Ami

Tack! Du gjorde min dag!

2012-01-09 @ 13:14:33
URL: http://insidepain.blogg.se/
Postat av: Bosse

Oj, gjorde jag? Vad skoj! =) Får hoppas andra fortsätter glädja dig också!

2012-01-16 @ 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0